kontakt@rudaszpulka.pl 501 414 715     PN-PT 08:00-16:00

Najczęstsze pytania i odpowiedzi – FAQ

Jak możemy Ci pomóc?

Nawet najszybsza obsługa nie udzieli tak szybko odpowiedzi jak praktyczny leksykon z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli jednak nie znalazłeś/aś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub bezpośrednio dzwoniąc czy też pisząc do nas wiadomość.

Konserwacja produktów

Czy zakupione produkty można suszyć w suszarce bębnowej?
Żaden z naszych produktów nie może być suszony w suszarce bębnowej.
Czy materiał przed szyciem został zdekatyzowany?
Dekatyzacja to naturalny proces obkurczania się materiału. Wszystkie nasze produkty zostały zdekatyzowane w temperaturze w jakiej można je prać. Oznacza to, że nie zmienią rozmiaru po pierwszym praniu (jeśli użyjesz tej samej lub niższej temperatury).
Czy produkty z pomponami można prać w pralce?
Można, wystarczy, że włożysz je do siatki na pranie i tak zabezpieczone wrzucisz do pralki. Po wyschnięciu pompon wróci do swojej puszystości.
Jak dbać o zakupione produkty?
Każdy produkt ma na swojej stronie szczegóły w którym opisane jest jak dbać o nasze uszytki, dodatkowo część produktów ma wszytą metkę ze sposobem konserwacji.

Płatności

W trakcie dokonywania płatności pojawił się błąd, co mam zrobić?
Transakcja, w której płatność nie doszła do skutku będzie mieć status „Oczekuje na przelew”. Prosimy wówczas poinformować nas (e-mailem lub telefonicznie), że płatność zostanie dokonana przelewem tradycyjnym, a my będziemy oczekiwać wpływu należności. Można także złożyć kolejne zamówienie i ponowić proces płatności, w takim wypadku prosimy wpisać w komentarzu do zamówienia, iż mamy anulować poprzednie zamówienie.
Zamówienie zostało opłacone tradycyjnym przelewem, kiedy otrzymam zamówiony towar?
Czas księgowania przelewu zależy od czasu realizacji transferu między bankami. Zaksięgowane wpłaty są przez nas sprawdzane trzy razy dziennie, po sesjach przelewów przychodzących (11:00, 15:00 oraz 17:00). Wówczas zmieniamy status zamówienia, które zostanie wysłane tak szybko jak tylko będzie to możliwe.
Chciałbym uzyskać fakturę, czy jest to możliwe?
Tak, poinformuj nas o tym składając zamówienie i podaje wszystkie dane do umieszczenia na fakturze.
W jaki sposób mogę zapłacić za zakupione produkty?
Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:
  • PRZELEW ON-LINE – w tym przypadku operację zabezpieczają serwisy płatności online. Zostaniesz skierowany na stronę internetową operatora płatności, gdzie po zalogowaniu się na swoje konto bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków.
  • ZA POBRANIEM – zapłacisz za przesyłkę kurierowi/listonoszowi lub obierając przesyłkę z paczkomatu przy odbiorze paczki.
  • PRZELEW TRADYCYJNY – możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku bądź na poczcie w wybranej przez siebie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku. Numery rachunków oraz potrzebne dane do przelewu podane są w zakładce formy płatności.
  • KARTA KREDYTOWA I DEBETOWA – możesz również bezpiecznie zapłacić kartą kredytową lub debetową kartą płatniczą VISA lub MasterCard. Twoja płatność zostanie zaksięgowana do 15 minut, co gwarantuje szybką realizację zamówienia.

Wysyłka i dostawa

Co mam zrobić jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?
Wszystkie nasze produkty są starannie pakowane i sprawdzane przed wysłaniem. W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (np. uszkodzone opakowanie), powinno się sprawdzić czy zawartość nie uległa uszkodzenia i w razie takiego zdarzenia spisać protokół szkody będący podstawą reklamacji. Należy poinformować nas o takim zdarzeniu.
Jak mogę sprawdzić gdzie znajduje się moja przesyłka?
Po wysłaniu przez nas zamówienia otrzymasz informację od wybranego przewoźnika o nadaniu przesyłki. Każdy z przewoźników umożliwia śledzenie przesyłek na swoich stronach internetowych lub w aplikacji.
Czy jest możliwość wcześniejszej wysyłki towaru?
Każdą pilną sprawę rozpatrujemy indywidualnie. Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji.
Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy uzależniony jest od wybranego przewoźnika i formy dostawy. Dla firm kurierskich i paczkomatów jest to zazwyczaj 1-2 dni robocze, dla przesyłek pocztowych zazwyczaj 2-3 dni robocze, liczonych od momentu realizacji zamówienia. Przesyłki zagranicznej docierają w dłuższym okresie w zależności o kraju przeznaczenia.
Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
Tak, istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę. Koszt wysyłki za granicę jest uzależniony od kraju do którego ma być wysłane zamówienie oraz od całkowitej kwoty zamówienia i wagi paczki. W celu ustalenia dokładnego kosztu wysyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Zamawianie

Chciałabym dokonać modyfikacji danego produktu, jak mam to zrobić?
Nasze produkty szyjemy od podstaw dlatego też mamy wpływ na ich końcowy wygląd. Daj nam znać w komentarzu do zamówienia co chciałabyś zmienić i zobaczymy co da się zrobić.
Czy będzie dostępny ponownie dany produkt?
Wszystko zależy od dostępności na rynku danego materiału, z którego produkt ma zostać uszyty. Skontaktuj się z nami, udzielimy informacji dotyczącej konkretnego przypadku.
Czy współpracujecie ze sklepami?
Jak najbardziej! Jeśli jesteś zainteresowany oferowaniem naszych produktów w swoim sklepie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, zajrzyj też do zakładki współpraca.
Gdzie szyjecie swoje produkty?
Większość naszych produktów jest wycinana i szyta w Polsce w naszej pracowni. Pod każdym produktem widnieje informacja o producencie.
Czy jest możliwa wymiana zakupionego produktu?
Każdorazowo przed złożeniem zamówienia klient jest zobowiązany sprawdzić wymiary produktu w tabeli rozmiarów. Zamówienie błędnego rozmiaru nie stanowi podstawy do wymiany produktu.

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od otrzymania produktu odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Wyjątkiem jest produkt wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Większość naszych produktów wycinana jest i szyta na specjalne zamówienie klienta. W związku z powyższym prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów dostępnych na zamówienie, a jedynie produktów z zakładki „Dostępne od ręki”.
Co zrobić jeśli otrzymany produkt jest niezgodny z ofertą?
W zależności od ustawień monitora i karty graficznej kolory widoczne na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Jeśli uważasz, ze otrzymałeś wadliwy produkt możesz złożyć reklamację pisemnie lub elektronicznie. W przypadku reklamacji klient zobowiązany jest dostarczyć produkt do sprzedawcy i opisać przyczynę reklamacji. Szczegółowe informacje o reklamacjach i zwrotach znajdziesz w zakładce reklamacje i zwroty.
Otrzymany produkt jest inny niż zamawiałam, co mam zrobić?
Jeśli otrzymałaś inny produkt niż zamawiałeś prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia sposobu zwrotu, postaramy się jak najszybciej wysłać Ci Twoje zamówienie.
Chcesz 3% rabatu na zakupy?
Subskrybuj już teraz i otrzymaj kupon rabatowy na zakupy!
    SUBSKRYBUJ
    Zgadzam się z warunkami i zasadami.
    Nie, dzięki.